evert cmc1622 June 8, 2010 Report June 8, 2010 En vän till mig köpte denna Saleen Mustang i Costa Mesa,Kalifornien.Har själv en med den ovanliga färgen sonic blue.Bilen står på california shipping nu.Skall lastas till sverige nästa vecka.Gregg min kompis som bor i Santa Ana i kalifornien.Var och kolla på den innan köp och tog bilder på bilen, ser riktigt fin ut på bilderna.Förra ägaren är med på bilderna Lee heter han.Denna bil har nummer 70 på kofångaren,vår har nummer1098.Vad tycker ni om bilen? Citera
Gtttggg June 8, 2010 Report June 8, 2010 Verkligen snygg bil, måste jag säga. Själv väntar jag också på min bil från USA. Citera
evert cmc1622 June 9, 2010 Author Report June 9, 2010 Verkligen snygg bil, måste jag säga. Själv väntar jag också på min bil från USA.Lägg ut en bild på din nya Mustang!! Citera
Gtttggg June 9, 2010 Report June 9, 2010 Här är bilen jag väntar på.red vert stang 002.jpg[/attachment:2xbf7uiv] Citera
evert cmc1622 June 11, 2010 Author Report June 11, 2010 Lite bilder på Jonas nya Mustang GT. Han undrade om jag kunde fixa en Mustang till han.Skickade lite länkar till han så han kunde välja en bil själv.Det blev denna han ville ha.Köpte den på Kearny Pearson Ford i San Diego.Gregg var o hämtade den igår med Tow trucken till california shipping,skall lastas i samma container som Thores Saleen.Riktigt snygg tycker jag.Har ordnat 3st mustanger till mina kompisar på två månader.Gregg min vän i kalifornien har hjälpt dom med sina bilar. Citera
Recommended Posts