vallarn1 September 23, 2010 Author Report September 23, 2010 I dag har jag varit och kört min nyinköpta mussecab-68. Det var riktigt kul. Synd att det är höst och detta kommer kännas som den längsta vintern i mannaminne. Jag längtar redan till våren./Peter Citera
MJC September 23, 2010 Report September 23, 2010 I dag har jag varit och kört min nyinköpta mussecab-68. Det var riktigt kul. Synd att det är höst och detta kommer kännas som den längsta vintern i mannaminne. Jag längtar redan till våren./PeterGratulerar till bilen! Första vintern för mig oxå med mussen. (sitter redan och rullar tummarna i väntan på sommaren)Ha d't bäst med din nya bil. MvhJoakim Citera
Gtttggg September 24, 2010 Report September 24, 2010 I dag har jag varit och kört min nyinköpta mussecab-68. Det var riktigt kul. Synd att det är höst och detta kommer kännas som den längsta vintern i mannaminne. Jag längtar redan till våren./PeterDu ska väl inte ställa undan bilen redan? Det går säkert att köra en bit in på Oktober också. Om det känns för jobbigt under vintern, få nåt annat i tankarna. Rätt som det är, kan du börja ta ut bilen igen. Citera
Recommended Posts