Addeo October 17, 2010 Report October 17, 2010 Köpte aldeles nyligen en Musse 05 cab,,,igår när jag vred av tändningen märkte jag att Anti-theft system (indikatorn) blinkade med en intervall på ca 2 sek fast bilen är olåst....den blinkade även när den är låst..kan någon hjälpa mig..ska det vara så????? Adde Citera
Ashley Helena Terese October 17, 2010 Report October 17, 2010 Japp sätts igång så fort du tar ut nyckeln HejJo jag undrar!Är det inte så att det är immobilizern som drar igång då! Larmet drar väl igång först vid låsning? Annars skulle det tuta som faan om man sitter för länge i bilen med nyckeln ur. Dvs om man öppnar dörren eller rör sig för mycket om man har motion sensor!MVH Citera
CMC-49 October 18, 2010 Report October 18, 2010 Kallas för Securilock passive anti-theft system i min quick referens guide men kan kallas för imobilizer av andra tillverkare.Det andra larmet startas med fjärren när du låser Citera
Ashley Helena Terese October 18, 2010 Report October 18, 2010 Kallas för Securilock passive anti-theft system i min quick referens guide men kan kallas för imobilizer av andra tillverkare.Det andra larmet startas med fjärren när du låser Perfect answer Citera
Recommended Posts