Jump to content

Årsmöte.....Regionmöten???

Guest my little pony

Recommended Posts

Guest my little pony

Hej alla underbara mäniskor som jobbar år från år i CMC styrelsen.....

Jag har en "liten" undran hur man kommer åt mötesprotokoll som har skett under året?????

Jag bara undrar eftersom jag har varit en klubbmäniska i många klubbar o vi underströk väldigt viktigt att medlemmarna skulle få reda på vad som vad som hände så skickade vi ut det på mail till övriga.....

Man har ju rätt o deltaga på alla möten som sker under året varför använder inte CMC vårat fina forum o skicka ut alla protokoll på o från alla möten så man kan gå på nått som är i närheten????

Det kanske finns fler frågor i detta?????

Men jag vill gärna gå på möten om det är i närheten.....

Men varför inte sätta ut alla protokoll på forumet?????

MVH "my little pony"

Hej little pony!

Regionmöten ska du få information om av Peter Nybom.

Till årsmötet får du inbjudan i nr. 4 av MF. Årsmötesprotokoll kommer i nr 1 av MF.

Men man borde kunna lägga upp äldre protokoll på hemsidan. Absolut. Ska ta upp

det på årsmötet.

I år är vi tillbaka i Jönköping (årsmötet) efter två år i Bromma. Du är välkommen dit.

Mvh.

pools

Regionsmöte Mälardalen

Hej little pony & P-O sammt alla medlemmar i Mälardalen.

Mig veterligen har det aldrig förkommit regions möten i vår region, men det är ingen ursäkt för att det inte kan bli.

En förklaring kan vara att Mälardalen geografiskt sett är stort & det kan vara svårt att genomföra ett sådant.

Men o andra sidan har vi våra vårpicknickar & höstrallyn som bara är för medlemmar, då brukar det vara många som kommer. Vid sådana tillfällen dryftas en hel del om vad som är på gång mm.

Dessutom har vi våra veckoträffar för regionen på Lisma Nostalgi Park i Stockholm som är region Mälardalens säte.

Det är första gången den här typen av förfrågan efterlyses & kanske det är med rätta?

Jag med övriga klubbvärdar har under flera år efterlyst, eller rättare sagt bet om feedback från medlemmar om vad som är bra/ dåligt, samt vad man saknar mm. Responsen utifrån det har minst sagt varit kallt. Det har påannonserats både på Hemsidan & i vår klubbtidning samt på våra träffar. Så utifrån det kan vi bara anta att allt är bra & inga behov av regions möten finns?

Dessutom har vi försökt sprida på våra träffar samt i klubbtidningen mm, om man vill ha senast uppdatering ang. vår regions händelser. I så fall kan man skicka sin e-mail adress till mig eller vår webbansvarige. Vi klubbvärdar vore mycket tacksamma för idéer mm. Vi försöker att hinna med utskick löpande i mån av tid, då all klubbverksamhet sker ideellt & på fritid. Medlemmar kan själva söka information via hemsidan också.

Samma sak där, intresset för färsk information via e-mail verkar vara svagt, eller så nöjer man sig med den information som finns för Mälardalen på vår hemsida.

Men som sagt, går också bra att kontakta mig via e-mail om det är så att man vill veta något eller har andra funderingar/ förslag, kanske till och med att erbjuda en hjälpande hand med vad som skall fixas, under säsongen.

För övrigt har jag inget mer att tillägga i ämnet för tillfället.

Som P-O skriver är alla välkomna till årsmötet i Jönköping i mars.

Mvh: Peter Nybom