Rickard May 5, 2004 Report May 5, 2004 Fick mina grejer från CJ Pony parts igår, nya dämpare runt om, Ignitor II samt lite småplock. Slutsumman med frakt, tull och moms hamnade på 4585:- och utslaget hade jag alla delar hemma, inklusive frakt, tull och moms för 12,16:-/$.Hur enkelt som helst!MvhRickard Citera
Fredrik fd 863 May 5, 2004 Report May 5, 2004 Hämtade du paketet på posten? Eller vilken typ av frakt använde du? Citera
Rickard May 5, 2004 Author Report May 5, 2004 CJ skickade delarna som ett vanligt postpaket. Var lite osäker på hur de skulle komma fram men så ringde de från Schenker hemma och talade om att ett utrikes paket hade kommit. Åkte ner till deras kontor där jag fick betala tull och moms och sedan åkte jag (mycket) lycklig hem med mit paket Kan tilläga att jag endast bad CJ skicka med billigaste alternativet och att det tog drygt två veckor innan paketet kom fram.MvhRickard Citera
Recommended Posts