Daniel gt June 12, 2011 Report Share June 12, 2011 Ska reg bes min mustang gt 2005 och enligt bilprovning måste allt va original jag har hedders och och 3" utan kattar = tvär kört. så om någon har nått liggandes tveka inte och hör av er SNÄLLLLAAAA!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus June 12, 2011 Report Share June 12, 2011 Jag har grenrör + kattar. Till salu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel gt June 12, 2011 Author Report Share June 12, 2011 Perfekt, hur mkt vill du ha för detta? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus June 15, 2011 Report Share June 15, 2011 Pmà mig ett bud Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thompa05 June 17, 2011 Report Share June 17, 2011 Daniel, har du fått ihop allt du behöver nu!? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel gt July 4, 2011 Author Report Share July 4, 2011 Jo kan man säga :9 tack för alla svar. Jag tror dock jag luckades tjata till mig ett nytt system från usa av firman jag köpte bilen av, ska komma om ca 2 veckor. Den ska reg bes på onsdag med det system som sitter på uni kattar och magnaflow dämpare bak och hedders kommer nog inte gå men kan lika gärna pröva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts