Rickard May 10, 2004 Report May 10, 2004 Jag har under våren haft diverse frågor som jag fått svar på genom detta forum. Vänliga människors råd och tips tillsammans med eget klurande resulterade slutligen till premiärtur med kärran i fredags eftermiddag!Jag vill rikta ett varmt tack till Per B, Lars Oscarsson samt andra vars inlägg jag läst och hämtat inspiration från.Per B för svar på några av mina inlägg samt värdena på sin framvagnsinställning vilket gjorde bilen helt annorlunda att köra!Lars Oscarsson för svar på inlägg samt mailande av justeringsinstruktion till Holleyförgasare mm mm mm.Listan kan göras lång och det är bl.a detta forums förtjänst att jag slutligen tog mig för att beställa delar från en firma i USA. en beställning som gav billiga delar till vettiga priser, något man inte är bortskämd med annars.Tack till alla er som på olika sätt bidragit med kunskap som ledde till färdigställandet av min bil till säsongen 2004!Vi ses i sommar!MvhRickard Citera
Pelle cmc 375 May 10, 2004 Report May 10, 2004 Var i USA beställde du? Det är alltid roligt att få höra så många erfarenheter som möjligt. Citera
Rickard May 11, 2004 Author Report May 11, 2004 Hej Pelle!Jag beställde från CJ Pony Parts via deras online-katalog:http://www.cjponyparts.comHär har jag skrivit lite också:http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... php?t=2931MvhRickard Citera
Gäst May 11, 2004 Report May 11, 2004 Grattis till en lycka premiärtur!!! Skön känsla för dig när allt jobb du gjort blir lyckat!Bara hoppa på nästa projekt nu!!! :wink: Rullade själv ut från Bilprovningen i veckan med helt blank papper! Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 11, 2004 Report May 11, 2004 Hej Rickard.Hoppas att du får många sköna mil med Mustangen.Kanske vi träffas någon stans i landet där CMC ärmed. Du skall veta att det värmer när någon uttalar sintacksamhet på detta sätt. Citera
Recommended Posts