Jump to content

Recommended Posts

Jag har under våren haft diverse frågor som jag fått svar på genom detta forum. Vänliga människors råd och tips tillsammans med eget klurande resulterade slutligen till premiärtur med kärran i fredags eftermiddag!

Jag vill rikta ett varmt tack till Per B, Lars Oscarsson samt andra vars inlägg jag läst och hämtat inspiration från.

Per B för svar på några av mina inlägg samt värdena på sin framvagnsinställning vilket gjorde bilen helt annorlunda att köra!

Lars Oscarsson för svar på inlägg samt mailande av justeringsinstruktion till Holleyförgasare mm mm mm.

Listan kan göras lång och det är bl.a detta forums förtjänst att jag slutligen tog mig för att beställa delar från en firma i USA. en beställning som gav billiga delar till vettiga priser, något man inte är bortskämd med annars.

Tack till alla er som på olika sätt bidragit med kunskap som ledde till färdigställandet av min bil till säsongen 2004!

Vi ses i sommar!

Mvh

Rickard

Gäst

Grattis till en lycka premiärtur!!! :D

Skön känsla för dig när allt jobb du gjort blir lyckat!

Bara hoppa på nästa projekt nu!!! :wink:

Rullade själv ut från Bilprovningen i veckan med helt blank papper!