Draken July 6, 2011 Report July 6, 2011 Jag har bytt kamkedja och nu när jag fyller på kylarvatten så läcker det från skruven som sitter under slangen som går till värmepaketet!Sitter nya packningar på vattenpumpen!Borde väl inte läcka vatten där........ Citera
FastMagnus July 6, 2011 Report July 6, 2011 100%? titta igen på slang kopplingen................... Citera
Draken July 7, 2011 Author Report July 7, 2011 Drog ur bulten som är igenomgående och det rinner från det hålet!Kan det va så att man behöver smeta på lite flytande packning också?Jaha det är väl bara att riva igen och kolla packningen.... Citera
Draken July 7, 2011 Author Report July 7, 2011 Nu är det tätt =)Nu ska den bara startas upp och jag hoppas att det är lika tätt när det blir tryck i systemet.... Citera
ThomasFB July 9, 2011 Report July 9, 2011 Jaha det är väl bara att riva igen och kolla packningen....Helt i onödan! Det skall vara så. Man bör kleta dit tätningsmassa, bulten går in i vattenmanteln. Citera
Recommended Posts