November 4, 201113 yr comment_109322 Hej!Fellampan för motorstyrningen lyser på min Mustang GT 2006.Är det någon som känner till en seriös verkstad i Göteborgsområdet, som är duktig på Mustang och som kan ta ut felkoder med rätt diagnosverktyg?Ha dé,"Masto"
November 6, 201113 yr comment_109397 Hej!Fellampan för motorstyrningen lyser på min Mustang GT 2006.Är det någon som känner till en seriös verkstad i Göteborgsområdet, som är duktig på Mustang och som kan ta ut felkoder med rätt diagnosverktyg?Ha dé,"Masto"Det här stället är vad jag känner till i GBG-området och kan läsa felkoder på nyare Mustanger.http://www.bernssonusabilar.com/default.html
December 9, 201113 yr comment_110267 Jernbergs Bil & maskin AB adress Sisjö Kullegatan 2 Göteborg Tfn 031 - 68 35 90 är auktoriserad verkstad för Ford Mustang.Har alltid lämnat mina Mustanger dit, såväl service som reparationer. De är duktiga och seriösa!Lycka till!Göteborgar´n