Anders_olsson January 22, 2012 Report January 22, 2012 på fredag blir man äntligen stolt mustang ägare och får uppfylla en pojkdröm :)men jag har ett litet problem mussen jag har köpt ska hämtas på fredag och det finns inga vinter däck, eftersom jag inte tänkt köra på vintern så vill jag ju inte köpa nya dyra vinter pjuks!! och jag vill ju gärna testa och provköra den innan jag ställer den i garaget!! så jag undrar helt enkelt om någon har tips om vart man kan köpa/hyra/låna beg vinerdäck till vettigt pris över en dag ??? Anders heter jag och kommer från borlänge och det är en mustang v6 premium cupe 2010 Citera
samus January 22, 2012 Report January 22, 2012 HejsanGrattis till bilen.¨Men det vore väl inte omöjligt att låna ett par pjuks i borlänge kan tyckas!!Mvh Micke Citera
Anders_olsson January 22, 2012 Author Report January 22, 2012 tack Micke verkligen grym bil du har !! antar att det är din bil på bilden .... jag hoppas det ska lösa sig under veckan Citera
Recommended Posts