CMC-49 February 6, 2012 Report February 6, 2012 Mannens bästa vän!! jag tar 2 så har jag en i reserv :-) Citera
lope February 8, 2012 Report February 8, 2012 Handlade mig en ny fjärr kontrollEn fråga bara grabbar ? Hur gjorde ni när ni programerade mottagaren ?Min verkar ha dålig mottagning ! Det är väl bara "shop" knappen som fungerar, men den verkar å andra sidan hänga upp sig ibland. mvh Lope Citera
FastMagnus February 8, 2012 Author Report February 8, 2012 Jag märkte också att min funkade dåligt! Men jag upptäckte snabbt att min sambo hade snott batteriet till sin !!!!!!!!! Citera
ThomasFB February 10, 2012 Report February 10, 2012 En fråga bara grabbar ? Hur gjorde ni när ni programerade mottagaren ?Min verkar ha dålig mottagning ! Det är väl bara "shop" knappen som fungerar, men den verkar å andra sidan hänga upp sig ibland. mvh LopeDet finns en bug i mottagarenheten som kallas PMS (ver. 1.0). Snurrar i bakgrunden, och aktiveras regelbundet. Då går det inte att köra in program. Citera
Recommended Posts