Jazek February 15, 2012 Report February 15, 2012 jag jack, körde många jänkare i slutet av 70 talet, med blandannat camaro-69..mustang mach1-69, impala-65. men det var då det,,från 1983 och fram till 1992 var det småbarn som gällde,, 1993 och fram till2009 var det cross för hela slanten, grabben körde smtävlingarmm, vilket upptog varenda helg i anspråk,, sen 2009 köpte jag en chrysler cab för att testa om det var något för mig att cruisa runt isverige, vilket funka bra, så 2011 i november fick jag tag på en gt från 1994 från ett dödsbo, 6120mil har den gått idag, alla köpehandligarmm, finns köpt i saudarabien,1994, import 1996 , förutom att gubben var halvblind, skrapad i dörr.skärm hockypuckar till däck torkarblad som stela pinnar mm, suttit på sedan ny,, så är bilen bra,det borde den vara på 6000 mil lack blir det inte i sommar, men det kommerdet var väl en liten bit av mig och bil.. jack:cool: Citera
Recommended Posts