Snorre70 May 3, 2012 Report May 3, 2012 Hallå alla gladaHär kommer jag med en fråga o fundering!Jag har en Mustang Sprint Package B 1968 med 289:an. Dessa gjordes bara fram till juni / Juli tror jag det va, efter detta monterades det i 302 i Sprint B paketen.Dom gjordes bara ca 15106st.Skulle vara roligt att veta hur många av dessa som kan finns i vårat Mustang täta land?Jag har sökt efter dessa modeller i bilder eller text i Sverige, men utan resultat.Vist det finns kanske många som har fixat till dom med Sprit B paketet (inte vet jag) Men dom som har varit snar lika har saknat vissa delar för att det ska vara hela Sprint B paketet eller så har det varit med 302:an.Frågan är då helt klart!1/ har du en sådan med papper från fabrik!2/ Känner du någon som har en sådan!Skriv en rad i så fall!Detta är min Sprint B Citera
Snorre70 October 12, 2012 Author Report October 12, 2012 Finns det inga Mustang Sprint Package B 1968 i Sverige??? Jag vet att det finns 3st i Uppsala i alla fall. Då jag har 2 st Sprint Boch så träffa jag på en till på Ulva i Uppsala (Se bild)Men inga på detta forum då? Citera
Recommended Posts