Klöver4 June 29, 2012 Report June 29, 2012 Hej jag är en nybliven Mustang ägare sedan Maj. Det är en GT 1999 cab.Nu när det har regnat en hel del så har jag upptäckt att det blir rejält vått på golvet höger bak.Men jag kan inte se att cabben läcker så nu undrar jag om det är någon som varit med om detta och i så fall vad man kan göra åt det.HälsningarKlöver 4 Citera
convertible90 June 30, 2012 Report June 30, 2012 Det är vanligt att de läcker i vecken nedanför bakrutan. Du kan inte se det utan att fälla ner cabben till hälften.Det är ofte ett litet hål längst in närmast kanten mot bagageluckan. Går att laga med en lapp och bra lim.Sök på Amerikanska forum så hittar du mer info.vh, LassePS. om du inte redan har sänkt din bil har jag en fabriksny sänkningssats till salu. Endast 1500 kr Citera
Klöver4 July 1, 2012 Author Report July 1, 2012 Hej Lasse.Tack för tipset, ska kolla det. Jag får lov att passa när det gäller din sänkningssats för bilen va redan sänkt när jag köpte den.HälsningarJimmy Citera
Recommended Posts