Zyclone July 8, 2012 Report July 8, 2012 Hej tänkte starta en projekt tråd om min musse Var och köpte denna GT i borlänge för ca 4 veckor sedan och bara älskar bilen.Det som var gjort på den när jag köpte den var komplett Shelby paket, Flowmaster dämpare och KN insats filterVid köp. Började letandet efter snygga fälgar till den och var länge inne på Shelby Razzor men gick inte att få tag på. Sen fastnade jag för Shelby CS40 i krom och sådana vart det.Då jag gillar riktigt låga bilar så vart det en Coilover sats från XYZ. Var en liten chansning då jag inte hittat så många som kör med det. Även ett ställbart Panhard stag köptes för att centrera bakvagnen igenResultatet vart en mycket låg och lite stötig bil kanske. Första försöket så vart den stum bak innan jag såg att bilen stod på genom slags gummit, så dom togs bort 4st centrum kåpor ingår tydligen inte när man köper nya fälgar så nya sådana fick också beställasEn bild från Power meetUppdaterar såfårt det händer något nytt MVH David Citera
Zyclone July 16, 2012 Author Report July 16, 2012 Idag kom ett paket från staterna GTO black out kitt Citera
Recommended Posts