Ronnie79 July 30, 2012 Report July 30, 2012 Köpte en vit Mustang HT 68. 6:a + aut. Bor i Rättvik. Arrangerar expeditioner i bland annat Afrika och brukar bara vara hemma under sommaren, då passar det perfekt med en Mustang!Planen var att plocka ner en V8 i den fast efter att ha läst en del om det har jag kommit på andra tankar. Den riktigt trevlig och soppåsnål med sexan. Antingen får den vara en glidarbil i orginalskick eller så blir det att våldta den med en turbokonverterad BMW motor, ett område som jag är mer bekant på. Det är i så fall inget som kommer ske förrän nästa år, nu skall jag bara njuta ett tag!Trevlig sommar på er! Och vi kanske ses på Classic Car Week!/Ronnie Citera
Hobbyisten July 30, 2012 Report July 30, 2012 Hej Ronnie!Välkommen i gemenskapen! Men för allt i världen behåll Ford-6:an!! En BMW-motor i en klassisk Mustang????Hoppas du behåller den som den är.Ha en bra cusingsommar framöver.Hälsningar Anders Citera
Anders Lindström July 30, 2012 Report July 30, 2012 Välkommen! Expeditioner i Afrika låter spännande Citera
Recommended Posts