AJ September 22, 2012 Report September 22, 2012 Med sorg och saknad har jag nu sålt min Mustang. Jag har haft 8 fantastiska år med Musse och på de träffar och happenings som Mustangklubben ordnat, så tack för det. Har haft svår abstinens när solen skiner och jag inte kan ta en tur med Mustangen och har också svårt att hålla mig borta från forumet. Går nu på avvänjning, t ex har jag tagit bort CMC som startsida ! Men nu är jag här igen, kommer nog hänga här lite till och från. Kanske någon gång i framtiden kommer jag tillbaks, då tror jag det blir med en "classic" mustangNåväl, tack alla ni medlemmar som jag stött på under årens lopp, jag kommer nog förbi på nån Onsdagsträff på Vegabaren framöver för att kolla och lyssna på era bilar ! Hälsn Anders Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 22, 2012 Report September 22, 2012 Hej Ander.Du vet att du plattsar i sälskapet även utan Mustang, är man entusiast så är man,det går inte att ta bort. Citera
AJ September 22, 2012 Author Report September 22, 2012 Så vad ska du köpa till våren då?Hmm,hmm, det är redan klart ! Det blev, precis som tidigare, en 2 dörrars kupé med V8. Dock inte en amerikansk.......törs inte säga mer :-) Citera
AJ September 22, 2012 Author Report September 22, 2012 Hej Ander.Du vet att du plattsar i sälskapet även utan Mustang, är man entusiast så är man,det går inte att ta bort.Tack Lars. Jag kommer nog hänga på era träffar, å vem vet, kanske någon säljer sin pärla... Citera
Recommended Posts