Jump to content

Recommended Posts

Hej alla ! Jag är ny här på forumet .Nybliven ägare till en svart mustang gt 2011 och jag bor i Helsingborg.

Skulle vara kul att komma i kontakt med folk i Helsingborg med omnejd som äger Mustanger, har sett några glida om kring här.

Välkommen i gänget.

Jag heter Janne H och bor i Ramlösa och har en röd Shelby Cobra cab 2011 med SVT paket.

Och konverterade bakljus som du kommer att se på stan.

ge mig ett pm så kan vi se hur vi kan träffas.

Janne H

Hej Janne !Jag tror hela min bil behöver konveteras vad jag har läst på forumet, kör jag nog väldigt olagligt the American way:-)men det är skit snyggt.

Då skulle du kommit till chikos 17/4 vi vart ca 35 st några bilder finns på syd fliken

hej alla ! Jag är ny här på forumet .nybliven ägare till en svart mustang gt 2011 och jag bor i helsingborg.

Skulle vara kul att komma i kontakt med folk i helsingborg med omnejd som äger mustanger, har sett några glida om kring här.

Detta är ju såååååååå coolt passade dom i baken på mussen .Vad kostade dom oj nu har jag många fråger vi hörs Janne

lite jobb var det att få det igång till säsongen, men ska modifieras till nästa år.

Jag här lärt mig att gjuta i plast!

Janne H