Boss April 18, 2013 Report April 18, 2013 Hej alla ! Jag är ny här på forumet .Nybliven ägare till en svart mustang gt 2011 och jag bor i Helsingborg.Skulle vara kul att komma i kontakt med folk i Helsingborg med omnejd som äger Mustanger, har sett några glida om kring här. Citera
Janne H April 18, 2013 Report April 18, 2013 Välkommen i gänget.Jag heter Janne H och bor i Ramlösa och har en röd Shelby Cobra cab 2011 med SVT paket.Och konverterade bakljus som du kommer att se på stan.ge mig ett pm så kan vi se hur vi kan träffas.Janne H Citera
Boss April 18, 2013 Author Report April 18, 2013 Hej Janne !Jag tror hela min bil behöver konveteras vad jag har läst på forumet, kör jag nog väldigt olagligt the American way:-)men det är skit snyggt. Citera
Janne H April 18, 2013 Report April 18, 2013 Ja men jag kan växla mellan dem!Polis gul blink, ingen polis Us way.just nu har 2013 baklampor med LEDJanne H Citera
CMC-49 April 18, 2013 Report April 18, 2013 Då skulle du kommit till chikos 17/4 vi vart ca 35 st några bilder finns på syd flikenhej alla ! Jag är ny här på forumet .nybliven ägare till en svart mustang gt 2011 och jag bor i helsingborg.Skulle vara kul att komma i kontakt med folk i helsingborg med omnejd som äger mustanger, har sett några glida om kring här. Citera
Boss April 18, 2013 Author Report April 18, 2013 Detta är ju såååååååå coolt passade dom i baken på mussen .Vad kostade dom oj nu har jag många fråger vi hörs Janne Citera
Janne H April 18, 2013 Report April 18, 2013 Detta är ju såååååååå coolt passade dom i baken på mussen .Vad kostade dom oj nu har jag många fråger vi hörs Jannelite jobb var det att få det igång till säsongen, men ska modifieras till nästa år.Jag här lärt mig att gjuta i plast!Janne H Citera
Boss April 18, 2013 Author Report April 18, 2013 Hej igen nu är man fullvärdig medlem av mustangklubben kommer till Degerberga marknad på Lördag . Citera
Janne H April 18, 2013 Report April 18, 2013 Kan tyvärr inte komma då mitt barnbarn fyller 1 år.Janne H Citera
Recommended Posts