Jump to content

Info ang. Nostalgiafestival Ronneby 29/6?


MarSa

Recommended Posts

Hejsan,

Skulle vilja ha lite information om Nostalgiafestivalen i Ronneby. Finns mustangklubben på plats? Får alla mustanger vara med, eller bara äldre årsmodeller? Tid? Plats?? Är det bara att komma dit eller skulle jag anmält mig till någon? :confused:

Med vänlig hälsning

Marie

Link to comment
Share on other sites

Hej alla läsare! :)

Nu har jag svaret på ovanstående fråga. Efter en tvättning av mustangen och lite frukost i magen styrde jag kosan mot till Ronneby och Nostalgiafestivalen. Mustangklubben fanns på plats men bara ett begränsat antal föranmälda bilar fick stå på parketplats framför scenen. :)

Jag, tillsammans med en rad andra bilar av allehanda sorter, blev hänvisade till "finsbilsparkeringen". Muskelbilar, amerikanare, mc, lastbilar osv, så långt ögat kunde nå...och lite till.

Jag har verkligen haft en toppendag och träffat supertrevliga människor, både mustangägare och andra bilentusiaster, som gladeligen berättade om sina pärlor, delade med sin av sina kunskaper och erfarenheter.

Själv har sugit åt mig kunskaper som en svamp, och fått massor med råd, tips och idéer som kan komma till nytta! ...OCH..vet ni... plötsligt känns mitt lackproblem inte lika stor längre! Tack för alla råd! Kommer ta med mig allt och klura på vad som skulle passa mig och min bil bäst!

Till alla som fanns på plats... Hoppas ni hade en lika härlig dag som jag! Och jag hoppas vi träffas igen!!

Med vänlig hälsning

Marie Sandberg

post-7952-144839324882_thumb.jpg

Detta par hade åkt från Göteborg i sin Mercury från 1941.

post-7952-14483932506_thumb.jpg

Mustanger på rad!

Link to comment
Share on other sites

Nä, det kan inte varit min bil, min är mörkgrön, och inte till salu (än iaf;)) Jag stod längst nere vid vuxensandlådan..;) (beachvollybollplanen)

Synd att jag uppenbarligen missade den blå mustang... Hade gärna jämfört med min, som jag gjorde med så många andra! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...