Bengt Johansson August 24, 2013 Report August 24, 2013 Då jag satt på varningsblinkersen så slutade blinkers att fungera. Har bytt en säkring som var trasig. Fungerar fortfarande inte. Kan det vara blinkersrelät? Var sitter det? Citera
Tbird August 26, 2013 Report August 26, 2013 Gissningsvis har en dålig Sverige konvertering gjorts på din Mustang.Slår du av varningsblinkersern, funkar blinkers då?Detta är el schema från 2001 Mustang.Hoppas detta hjälper dig vid felsökningen. Citera
Bengt Johansson August 26, 2013 Author Report August 26, 2013 Jag misstänker också att det är en dålig Sverige Konvertering. Det hjälper inte att jag slår av varningsblinkersen. Citera
Krybbe September 22, 2013 Report September 22, 2013 Jag misstänker också att det är en dålig Sverige Konvertering. Det hjälper inte att jag slår av varningsblinkersen.På min var det blinkersspaken bara att ta isär och slipa upp kontaktytorna så funka det sen. Citera
Recommended Posts