pools September 28, 2013 Report September 28, 2013 Nu går det fort ska jag säga! (Fortsättning från):Har haft lite problem med datorn några veckor, men nu är det snart slut med det. Satte in en SSD.Oj, oj, oj vilken fart! :-) Nu är det BIOS:en som tar längst tid att ladda. Men sen den är klar har jagskrivbordet framme efter c:a 25 sek. Sammanlagt c:a 70 sek. Nu är det kul att starta upp datorn igen!Mvh.P-OTog lite tider just nu.Från det att jag trycker på strömbrytaren till att BIOS har laddat: 25 sek.Därifrån till "skrivbordet": 18 sek.Sen innan innan det går att använda skrivbordet, ytterligare 4 sek. (Välkomstskärm)Sen innan alla mina favoritprogram har laddat, Chrome, Thunderbird, Spotify, m.m. 39 sek.Totalt alltså: 86 sek. En minut och 26 sekunder. Det går fort nu!Förut brukade jag aldrig stänga av datorn, den fick gå dygnet runt, eftersom det tog en sånjäkla tid att starta upp.Mvh.P-O Citera
Anders Lindström September 28, 2013 Report September 28, 2013 Gott att höra P-O! Det där med microstress fattade jag inte föränn de 4 minuterna innan skarpt läge på datorn plötsligt tog 2 minuter Ju förr dess bättre? Citera
Recommended Posts