Jump to content

Ny mustang 65 i huddinge


fax

Recommended Posts

Tjena hej , har precis blivit medlem här , köpte en mustang 65 för nån månad sedan , kan inte ett skit om bilar så vi får se vart det slutar :)

köpt en nyss hemkommen 65à från carlifornien, i hyffsat bruksskick hoppas jag, jag kommer säkert ställa en del frågor här eller leta efter folk som kan hjälpa mej vid problem ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej och välkommen.

Jag tror inte det är många på vårat forum som viste så mycket om Mustang när dom

en gång i tiden började.

I mitt fall började det 1985 med att jag ville ha en Mustang eller Camaro, som tur var så

blev det Mustang och det är jag idag glad för.

Jag vet att du kommer att bli nyfiken och omedvetet intresserad om allt på din Mustang.

Det är så att jag med flera som är s.k. kalenderbitare idag har under åren varit lärare

åt många som inte vetat så mycket om Mustang.

De som frågat under alla åren har fått veta och omedvetet blivit mycket duktiga på

Mustang teknik och historia, så än en gång Välkommen in i Mustang fantasternas

paradis Classic Mustang Club Swedens forum, fråga på vi är många som kan hjälpa.;)

Link to comment
Share on other sites

tack .

Jag har mest kört mc förrut och pysslat med den såsom att customisera och få motivlackad mm , har varit vid Lissma och kollat en del i sommar, så när jag väl fick hojen såld så fick jag lust att köpa en bil med v8, hittade en mustang 65 som såg hyffsad ut så det var bara att slå till, om det sedan var ett bra eller dåligt köp lär jag väl märka, vi få se vad andra säger och tycker när det blir vår igen , nu står den i garage och jag har börjat pyssla med lite småsaker som jag känner mej säker på , såsom att byta till dioder i instrumenteringen , byta mätartavla till km visning, skruva fast saker som sitter löst eller snett :)

Det är som sagt en 65 ht, vinröd metallic , mätarställning okänd (säkert inte orginalsnurran) skivbromsar bak och fram (det är säkert bra ?) det finns en hel del skavanker men om man ser den på håll i solljus så ser den rätt okej ut :) kommer säkert hänga vid Lissma i sommar, och kanske andra ställen, får väl kolla upp vart ni brukar ses.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...