C Dahlberg January 2, 2014 Report January 2, 2014 Hej ny här på forumet. Köpte mig en Mustang Cab i höstas.Det är en GT/CS -07 som det är gjort en & annan uppdatering på.Nu är det bara lite finjustering kvar i garaget. Citera
Anders Lindström January 2, 2014 Report January 2, 2014 Välkommen hit Christer!Om du har nån bild på pärlan att lägga upp så vore det toppen Citera
C Dahlberg January 2, 2014 Author Report January 2, 2014 Tack Anders! Det kommer bilder senare. Citera
Gtttggg January 5, 2014 Report January 5, 2014 Välkommen och grattis till ett fint exemplar av Mustang. Jag har själv likadan bil men den är i fastback utförande. Citera
C Dahlberg January 5, 2014 Author Report January 5, 2014 Tack Robban! Jag ser att du också har en CS är den org eller har du gjort några förändringar? Citera
Gtttggg January 8, 2014 Report January 8, 2014 Tack Robban! Jag ser att du också har en CS är den org eller har du gjort några förändringar?Varsågod. Jag har bytt från 18" hjul till 20" hjul, monterat FR500S ljuddämpare så bilen ska låta högre, bytt till genomskinligt glas med orange lampor på positionsbelysningen i bakre stötfångaren vilket det är lagligt. Monterat täckkåpor i samma färg som bilen på original backspeglar så det blir blått/svart. Tidigare ägare har monterat huvdämpare istället för original pinne, aluminiumkåpa ovanför kylaren och öppet luftfilter. Citera
C Dahlberg January 11, 2014 Author Report January 11, 2014 Varsågod. Jag har bytt från 18" hjul till 20" hjul, monterat FR500S ljuddämpare så bilen ska låta högre, bytt till genomskinligt glas med orange lampor på positionsbelysningen i bakre stötfångaren vilket det är lagligt. Monterat täckkåpor i samma färg som bilen på original backspeglar så det blir blått/svart. Tidigare ägare har monterat huvdämpare istället för original pinne, aluminiumkåpa ovanför kylaren och öppet luftfilter.OK det verkar vara gjort lite ändringar på din med, har du några bilder på pärlan? Citera
Gtttggg January 12, 2014 Report January 12, 2014 OK det verkar vara gjort lite ändringar på din med, har du några bilder på pärlan? Kika på min profil så ser du par bilder. Citera
Recommended Posts