Dr_Olsson January 12, 2014 Report January 12, 2014 Nu är de inget nytt, men jag vill bara lysa upp lite i vintermörkret men några bilder från min resa till staterna i somras.Resans höjdpunkt var utan tvekan en äldre herre vi träffade med ett litet hemmabygge med en 289:a med en T-5:a bakom. Vi var vid El Mirage, men de hade regnat så mycke så banan var avstängd. Herren i fråga tyckte lite synd om oss att vi åkt från Sverige till El Mirage utan att få se någonting, så vi fick provköra hans lilla leksak. Helt klart roligare är den Lamborghini jag provkörde i Las Vegas på bana. Citera
mhdin January 12, 2014 Report January 12, 2014 Alltid trevligt med lite bilder, den där måste ha vart kul att åka med. Citera
Dr_Olsson January 12, 2014 Author Report January 12, 2014 Yes, skitkul! "Om du lägger armen på armstödet så tar den i däcket" sa han som ägde bilen Den väger inte så mycke, så den gick ganska bra. Citera
Recommended Posts