Lars Oscarsson cmc383 March 8, 2014 Report March 8, 2014 Hej alla Mustangfrälsta.Kan bara inte annat än njuta, tog mig ut i garaget och kollade att 1970 Mussen ser bra ut, anslöt batteri ochstoppade in nyckel i tänd låset.Det tog tre startförsök sen var det som det ska, motorn gick som en dröm och lät som den alltidgjort, ett tag kändes det som det var igår jag körde sist.Den har faktiskt stått i garaget sedan oktober 2013 då jag ställde den efter bilprovningen kollatöver den, alltså nybesiktad och inte körd efter bes. Känslan var mer än positiv, vi är nära händelsernas tid nu, börjar i Charlotte, bor hos min syster iNorth Carolina där jag och Ewa får lära oss professionell dragrace, motorbyggande i deras motorbyggar-fabrik som hennes man Pat Musi är grundare till, det som blir svårt här är att dom håller på med Chevyoch har lite svårt för Ford.Men det finns säkert mycket att lära även inom detta område. Bilden nedan är inte från idag, men i stort är det samma plats men inte så grönt ännu. Citera
mhdin March 8, 2014 Report March 8, 2014 Du får ha överseende med Cheva folket Lasse, dom förstår inte bättre. Citera
JohnRB March 9, 2014 Report March 9, 2014 LasseDu får se minst en orginal ARI Pace Car Musse i Charlotte...om du vil ;-) ?MvhJohnB Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 9, 2014 Author Report March 9, 2014 Hej John.Redan nyfiken, vi stöter säkert ihop där. Citera
Recommended Posts