Gtttggg February 21, 2015 Report February 21, 2015 Bar mark och 7 plusgrader nu. Mulet men uppehåll. Citera
Tobbe1977 February 21, 2015 Report February 21, 2015 Bar mark och 7 plusgrader nu. Mulet men uppehåll.2 veckor framåt visar flera + grader och ingen snö. Däremot är väl trafikverket tvungna att göra slut på sitt salt lager så dem fortsätter nog att ösa ut det trots flera + grader.När planerar du att ta din i trafik Robban? Citera
Obscure February 21, 2015 Author Report February 21, 2015 Det regnar i Helsingborg, men det är härligt att köra Mustang ändå!Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Gtttggg February 21, 2015 Report February 21, 2015 2 veckor framåt visar flera + grader och ingen snö. Däremot är väl trafikverket tvungna att göra slut på sitt salt lager så dem fortsätter nog att ösa ut det trots flera + grader.När planerar du att ta din i trafik Robban?Jag tar ut den i april tidigast för vara säker på vägsaltet är borta. Det kan bli bakslag i vädret längre fram eventuellt. Citera
Taz February 22, 2015 Report February 22, 2015 Min ska få en rostskyddsbehandling först, sen besiktning och då får gärna solen lysa i april Citera
Tobbe1977 February 22, 2015 Report February 22, 2015 Min ska få en rostskyddsbehandling först, sen besiktning och då får gärna solen lysa i april Min är redan rostskyddsbehandlad så jag funderar på att ta ut min i början på mars. :-) Citera
Recommended Posts