mmunth April 16, 2014 Report April 16, 2014 Jag heter Morgan Munther, bor i Sundsvall och blev en lycklig ägare till en Mustang Saleen SC S281 2008 i fjol 2013 och ny medlem i Mustangclubsweden 2014.Här är jag på "Sättna" Sundsvalls Street Car Festival 2013 och provar på 402m, vilken fantastisk kul grej Jag är kontaktperson i Sundsvall-Timrå-Njurunda-Matfors området (i Södra Norrlands distrikt) så du som är ägare till en Mustang, hör av dig till mig så kan vi snacka och fika om vad vi kan göra för oss Mustangägare i distriktet.Kontakt:Morgan MuntherMobil: 070-211 65 53E-mail: mmunth@gmail.com Citera
MarSa April 19, 2014 Report April 19, 2014 Välkommen, Morgan!! Härliga bilder! Vi får hålla tummarna för att det blir ett lika bra mustangår 2014 som 2013! Citera
Snorre70 April 20, 2014 Report April 20, 2014 Hallå MorganSom sagt va jag har ju sätt din bil för att tag sedan men den är lika snygg nu! som då! Å varmt välkommen.ps vi får se om du kommer förbi Uppsala något, så får jag ta o guida dig runt!ps har du fått allt du skulle ha fått en då! jag väntar en på en massa små saker tyvärr! men va fan man orkar ju inte bry sig längre!Mvh Thomas Citera
Recommended Posts