Toppa November 8, 2014 Report November 8, 2014 Hallå! Pga min frus Mustangsug så är vi idag nyblivna Mustangägare. Har skaffat oss en -67 HT i toppskick, skönt med en bil som man äntligen slipper skruva på för att kunna köra. Klarade av premiärturen idag när vi tog hem den och nu är den undanställd i väntan på nästa säsong. Jag har även en Cadillac Coupe DeVille -66. Citera
turbo57 November 8, 2014 Report November 8, 2014 Härligt med fler mustangägare, visa gärna en bild eller två (gärna även på cadillacen, jag tycker och säkert fler andra tycker om bilder på fina bilar) Citera
mhdin November 8, 2014 Report November 8, 2014 Välkommen o.håller med föregående. Bilder är alltid välkommet. Citera
Toppa November 9, 2014 Author Report November 9, 2014 På begäran,lite bilder på nyförvärvet och en på Cadillacen. Citera
Jonasm November 20, 2014 Report November 20, 2014 Grattis till ett fint köp. Trevliga bilar. Har samma uppsättning. En Cadillac o en Mustang. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Patrik Mustang67 November 20, 2014 Report November 20, 2014 Grattis till en fin bil. Snygg röd färg. Lycka till. Citera
Recommended Posts