Mathias78 April 21, 2015 Report April 21, 2015 Undrar om någon har en idé på vad mitt problem är! Bilen är en mustang 2007 GT ca 9600 mil och 19" däckSom jag skrev så är den stötig i en mer nästan metallisk känsla, spårar lätt! Man vill ta det lugnt på dåliga vägar! Har besiktigat den utan anmärkning i gårBytt bärarmar och krängningsstagen fram!tacksam för svar Citera
Mathias78 April 22, 2015 Author Report April 22, 2015 Funderar själv på om det kan vara stötdämparlagring som gett upp?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
gurraburra April 22, 2015 Report April 22, 2015 däck-storlek?? är det typ 19-255-35 så blir det så. ska man glida med stora fälgar och lågprofil så får man räkna med spårkänslig samt stötig Citera
Mathias78 April 22, 2015 Author Report April 22, 2015 Ja typ så[emoji3] spårig köper jag och viss stötighet! Men känns ändå som något typ klånk.. Får prov åka med någon annan vid tillfälle med liknande däck! Tack för svar! Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Recommended Posts