pana Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Hej alla mustang älskare vi ses kanske på lördag i Hässleholms gården. Har det så bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe1977 Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Hej alla mustang älskare vi ses kanske på lördag i Hässleholms gården. Har det så bra Snygg kärra och läcker färg. Du kommer garanterat att lysa upp tillvaron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pana Posted May 28, 2015 Author Report Share Posted May 28, 2015 Hej Tobbe tack för det. Färgen på din bil är inte så dålig heller. HA HA HA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wide Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Jag kommer till Power Meet Hässleholm oavsett väder [emoji299]️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Japp ingen tvekan här :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pana Posted May 29, 2015 Author Report Share Posted May 29, 2015 Hej alla vi ses där imorgon:cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse.carina Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 Kaffet står klart när ni kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pana Posted May 30, 2015 Author Report Share Posted May 30, 2015 Hej lasse o carina tack för idag. Det var blöt o kallt i häslleholm idag. Jag hoppas att det är bättre väder 6 juni, vi ses då jag hoppas att det kommer många då ha det så bra:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse.carina Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 Japp nationaldagscruisingen är en höjdare som Lars o Karin fixar, den ska man inte missa brukar bli fina vägaratt kryssa fram på.Ses då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts