Matzza June 8, 2015 Report June 8, 2015 Hejsan Jag är ny på forumet nu är det så att Frugan köpte sej en 50:års present för 2 år sen en 06 GT cab .Nu till problemet förra året så hände det 2-3 ggr att cabben fastnade i läge rakt upp när man skulle cabba ner , men det gick att fortsätta å cabba ner efter en stund . Så i våras kolla jag olje nivån i pumpen och fyllde lite å körde den upp och ner 4-5 ggr för att få bort luften . Då fungerade den bra . Kollade även efter läckor men hittade inga . Eftersom vädret har varit regnigt och kallt har cabben hittills inte varit nere . Men i helgen så var det soligt och fint för en tur utan tak Då är det exakt lika som förut men nu stoppar det i rakt upp läge , efter 5 min går det att köra ner den ... Den stannar nu i ner läget efter lite lirkande med knappen så får jag upp taket ... Nu veti sjutton om jag vågar cabba ner igen .. Nu till frågan : sitter det några reläer till motorn ? Och var isåfall .Kan cab motorn dö efter bara så lite körd bil ..Den har gått ca 7 ' milEller är det någon annan som haft samma problem ?Tack på förhand Mats. Citera
Recommended Posts