opo723 June 26, 2015 Report June 26, 2015 Hej!jag har fått problem med att parkeringljuset på högersida både fram och bak lyser trots att allt är avstängt??någon som haft liknande?körde i blött och regnigt väder och när jag stannade och stängde av lyste det på höger sida. igårkväll slocknade det av sig själv men efter en tur så var det samma sak igen.tacksam för hjälp./Ronny Citera
mike85 June 26, 2015 Report June 26, 2015 Hej!jag har fått problem med att parkeringljuset på högersida både fram och bak lyser trots att allt är avstängt??någon som haft liknande?körde i blött och regnigt väder och när jag stannade och stängde av lyste det på höger sida. igårkväll slocknade det av sig själv men efter en tur så var det samma sak igen.tacksam för hjälp./RonnyKolla vredet till lyset så det är bra kontakt. Kolla jorden till pljusen Citera
opo723 June 27, 2015 Author Report June 27, 2015 Hur kommer man åt att få lös vredet till lyset utan att bryta sönder nått? Citera
mike85 June 27, 2015 Report June 27, 2015 Hur kommer man åt att få lös vredet till lyset utan att bryta sönder nått?De Lättaste du kan börja med är att börja mäta i socklarna om Det är plus eller jord som fattas. Funkar blinkersen har du jord fram men kanske glappar ibland.När du tar bort vredet kan ta lite maskeringstejp som skydd på en liten mejsel. Bänd i över och underkant Citera
Recommended Posts