CMC-49 July 16, 2015 Report July 16, 2015 Någon som har koll på cougar och mustang karosserna skulle vilja veta hur mycket det skiljer eller vad som skiljer karosserna ..årtalet det gäller är 1967 och min tanke är går det att ändra en Cougar till Mustang ?????? Förutom att byta bakskärmar, dörrar, framskärmar och tak osv ....Mvh:-) Citera
JohanT5 July 17, 2015 Report July 17, 2015 Hej,Jag vet inte hur det är med 67 or, men 69-70 har jag erfarenhet av.Där är allt lika bak till golvet bakom baksätet.Balkarna och golvet över bakaxeln är inte lika.Sparklådorna är 8,5cm längre.//Johan Citera
CMC-49 July 18, 2015 Author Report July 18, 2015 ok får mäta lite när karossen kommit hem, såg på vps hemsida att de säljer balkar och golv samma som mustangen 67-68 Citera
pools July 31, 2015 Report July 31, 2015 Någon som har koll på cougar och mustang karosserna skulle vilja veta hur mycket det skiljer eller vad som skiljer karosserna ..årtalet det gäller är 1967 och min tanke är går det att ändra en Cougar till Mustang ?????? Förutom att byta bakskärmar, dörrar, framskärmar och tak osv ....Mvh:-)Vad håller du på med nu Mats? Ska du bygga om en Cougar till en Musse? Nä, sluta nu, enCougar är väl mycket mer sällsynt än en vanlig Mustang? Renovera Cougarn i stället! Mvh.P-O Citera
CMC-49 July 31, 2015 Author Report July 31, 2015 aldrig , de e inte lönt kostar mindre att bygga om den till 68 fastback :- Citera
pools July 31, 2015 Report July 31, 2015 aldrig , de e inte lönt kostar mindre att bygga om den till 68 fastback :-OK! Lycka till då! Är Cougarn gratis eller? Det är ju så många andra detaljer som skiljer, i inredningen t.ex.Mvh.P-O Citera
CMC-49 July 31, 2015 Author Report July 31, 2015 Endast 2/3 av karossen kommer att användas alla cougar delar säljes eller åker på tippen. Nästan gratis jämfört med mustang kaross med papper. Citera
pools July 31, 2015 Report July 31, 2015 OK!Som sagt, lycka till. Hoppas du dokumenterar och låter oss veta hur det går. Verkar varaett intressant projekt. Mvh.P-O Citera
Recommended Posts