nimas October 26, 2015 Report Share October 26, 2015 Hejsan. jag är ny här på forumet då jag precis beställt mig en Mustang GT 2015 fastback som jag får i december.Bilen verkar helt perfekt förutom ljudet från avgasröret som är lite väl försiktigt. Därför tänkte jag be verkstan sätta på ett nytt Axle-back system. Vet nån om nybilsgarantin påverkas av det?Har funderat på detta system från magnaflow, nån som har några åsikter om det? tack på förhand. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg October 27, 2015 Report Share October 27, 2015 Du kan fråga försäljaren om nybilsgarantin påverkas av byte för ljuddämparna. Magnaflow låter bra på bilen men svårt att avgöra jämnfört med i verkligheten. Dock låter det för dovt för min smak men bättre än originalet. Synd att man måste kapa avgasröret. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimas October 27, 2015 Author Report Share October 27, 2015 Du kan fråga försäljaren om nybilsgarantin påverkas av byte för ljuddämparna. Magnaflow låter bra på bilen men svårt att avgöra jämnfört med i verkligheten. Dock låter det för dovt för min smak men bättre än originalet. Synd att man måste kapa avgasröret.Har du nåt tips på annat välljudande system? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg October 28, 2015 Report Share October 28, 2015 Har du nåt tips på annat välljudande system?Jag hade valt detta istället. Låter grymmare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus October 28, 2015 Report Share October 28, 2015 Se under projekt finns en tråd om 2015+.,där har jag lagt upp en länk med ljud. Eller om du bor nära Borås så kan du få lyssna live Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crille November 28, 2015 Report Share November 28, 2015 Var beställde du det systemet ? Lät riktigt gött har en GT själv som behöver bytas på Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus November 28, 2015 Report Share November 28, 2015 Vilket av avgasrören menar du Crille? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crille November 29, 2015 Report Share November 29, 2015 Rusch 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts