Hasse103 January 6, 2016 Report January 6, 2016 Hej, Jag sålde min MX-5:a i somras och beställde en Mustang fastback. Leverans i februari. Valde 2,3 L motorn med tanke på bränsleförbrukning för att att eventuellt köra den året runt. Har alltid varit bilintresserad och Mustang har legat högt på min önskelista. Ser fram emot sommarens träffar med likasinnade. :) 1 Citera
Gtttggg January 6, 2016 Report January 6, 2016 5 hours ago, Hasse103 said: Hej, Jag sålde min MX-5:a i somras och beställde en Mustang fastback. Leverans i februari. Valde 2,3 L motorn med tanke på bränsleförbrukning för att att eventuellt köra den året runt. Har alltid varit bilintresserad och Mustang har legat högt på min önskelista. Ser fram emot sommarens träffar med likasinnade. :) Hejsan. Välkommen till Mustang-gänget och grattis till din bil. Snygg färg du har valt. :) Citera
Gtttggg January 7, 2016 Report January 7, 2016 23 hours ago, Hasse103 said: Hej & tack Robban ! :) Varsågod. :) Har du valt manuell eller aut-låda till din bil? Citera
Hasse103 January 7, 2016 Author Report January 7, 2016 Jag har valt manuellt för det känns bättre för mig och ger mera delaktighet vid bilkörning. Citera
Gtttggg January 8, 2016 Report January 8, 2016 15 hours ago, Hasse103 said: Jag har valt manuellt för det känns bättre för mig och ger mera delaktighet vid bilkörning. Bra val. :) Citera
renmark January 13, 2016 Report January 13, 2016 Välkommen Hasse trevligt att se dig i klubben. Vi ses 1 maj då har vi vår första träff. Citera
Hasse103 January 13, 2016 Author Report January 13, 2016 Tack Daniel! Jag ser fram emot aktiviteterna i klubben. // Hare bra. Citera
Recommended Posts