Snorre70 February 25, 2016 Report February 25, 2016 Hej skulle behöva hjälp o råd av någon kunnig om c4 lådan! Min c4 vill inte lägga i växlarna som den ska o då menar jag D R typ P och N funkar! har aldrig märkt problem till dom utan bara från P o N till D och R. Det funkar efter tag om man drar spaken fram å tillbaka! Är detta något som jag måste fixa akut! då menar jag är den på G att rasa helt eller går det att rulla så här ett år till eller? Har fått kontakt med en som sa att det hamnar runt 15000:- Med jobb+ delar och i o ur med lådan! Om ni har tips på någon duktig c4 meck runt Uppsala, ge mig tips och nr eller länkar till dessas web. Tack hoppas på mycket o snabb hjälp. Mvh Thomas Citera
CMC-49 February 27, 2016 Report February 27, 2016 se över växelstag glapp, och ventilhus kan vara att ventilerna kärvar, lådan i övrigt är nog inga problem. Citera
trucker March 6, 2016 Report March 6, 2016 Lådan är ju enkel att gå igenom,är övertygad att du fixar detta själv. Citera
Recommended Posts