pravihrvat March 15, 2016 Report March 15, 2016 (redigerad) Varit reggad här ett tag sedan jag köpte min pärla 2014. Monterat Kilometervisare Installerat halvljusautomatik Tonade baklysen Bytt till K&N sportluftfilterkit. Axleback: tidigare Pypes nu MGTCA1(GT500) av Ford Racing Trackpack fälgar Bytt undre fascian till ett av Fords egna CDC (classic design concept) fascia. ------------------------------------ Folieras i mattsvart kommande veckorna Nya svarta 19tums fälgar inköpta, ska monteras inom några veckor. Rullat strax över 7000 mil. Varit och turneat med den i europa i somras..mycket kul folk man träffade. Man fick sig ett gott skratt när en tjej trodde det var en nyare modell av BMW. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
pravihrvat March 23, 2016 Author Report March 23, 2016 Mattsvart folien är på. Fälgarna är på. Redo för sommaren. 2 Citera
Kragan March 25, 2016 Report March 25, 2016 Dom gamla fägarna var snygga,vad är det för några??Varför folierar man?? Citera
pravihrvat March 25, 2016 Author Report March 25, 2016 (redigerad) Det är trackpack fälgar. 19 med 9 alla fyra. Folierade till satinsvart i matt för det ger bilen en extra kaxig look tillsammans med den nya undre läppen på fronten, bytte även fälgar i samma veva för att ge bilen maximal "backinblack" känsla som jag verkligen gillar. De nya fälgarna är även i staggered fitment dvs att främre är 8.5 och bakre 9.5 med större profil, mycket bättre grepp och mycket snyggare look overall. Sedan finns det fördelar med folie som tex att du kan välja färg till bilen till vilken du vill i olika nyanser samtidigt som du skyddar lacken under folien otroligt bra. MVH Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
pravihrvat May 10, 2016 Author Report May 10, 2016 On 2016-03-24 at 17:38, pravihrvat said: Det är trackpack fälgar. 19 med 9 alla fyra. Folierade till satinsvart i matt för det ger bilen en extra kaxig look tillsammans med den nya undre läppen på fronten, bytte även fälgar i samma veva för att ge bilen maximal "backinblack" känsla som jag verkligen gillar. De nya fälgarna är även i staggered fitment dvs att främre är 8.5 och bakre 9.5 med större profil, mycket bättre grepp och mycket snyggare look overall. Sedan finns det fördelar med folie som tex att du kan välja färg till bilen till vilken du vill i olika nyanser samtidigt som du skyddar lacken under folien otroligt bra. MVH 2 Citera
Recommended Posts