Ulf Zackrisson December 18, 2016 Report December 18, 2016 (redigerad) Hej mitt namn är Ulf Zackrisson (Zacke i allas munnar). Är bosatt i Gimo och precis fått hem min drömbil från USA. En röd Mustang Fastback s-code GT 390 1968. Vi kanske ses i sommar! Ändrade %s av %s (%s) 7 Citera
Gtttggg December 19, 2016 Report December 19, 2016 Hej och grattis till ditt fynd. Om jag är i Gimo, ska jag hålla utkik efter kärran din. :) Citera
Snorre70 February 19, 2017 Report February 19, 2017 Hej och grattis! Bilen ser mycket snygg o fin ut! lägg upp lite mera bilder på den. Du får ta o komma till ulva på mustang träffen i sommar! brukar komma runt 40 till 50 mustanger, klar vädret har betydelse. Annars har vi oxå mustang träffar vid slottet i Uppsala varannan Torsdag i Maj brukar datumen spikas. så är du sugen är det bara komma till Uppstarts mötet i maj. Citera
Ulf Zackrisson February 19, 2017 Author Report February 19, 2017 Hej och tack !! Jag ser fram emot det, skall väl in till Uppsala och reg.bes så fort snön försvinner så vi syns nog det blir trevligt / Zacke Citera
Recommended Posts