Imprezzive April 9, 2017 Report April 9, 2017 Hej! Skåning men inflyttad till Göteborg för 3 år sedan. Kände sug efter nått kul att köra igen, velade lite vad jag skulle köpa men föll på en GT 2016 förra året. Har alltid gillat V8 ljudet. För det mesta kört japanska och tyska bilar innan denna så som Nissan GT-R 600HP, Porsche 996 Turbo X50..får se om GT:n kan leverera :) Tyckte att den var för tyst så hängde på ett Borla Attack direkt när jag hämtat bilen samt 25mm spacers fram och bak. 6 Citera
MustangGT2016+Kenne Bell April 27, 2017 Report April 27, 2017 Hej. Hur funkar det med spacers? Har själv lagt till min inköpslista? Har du märkt nått ökat slitage på däck? eller justering av framvagn?? Citera
Imprezzive May 24, 2017 Author Report May 24, 2017 Hej! Hemskt ledsen för sent svar..riktigt sent svar :/ Jo det fungerar bra med spacers, ingen direkt spårförändring eller mer slitage. Ej heller behövt justera framvagn. 1 Citera
Recommended Posts