dykarn June 6, 2017 Report June 6, 2017 Hej. listen som sitter på dom bakre sidofönsterna och tätar mot dom främre sidorutorna den ena har gått sönder. Men jag har letat och sökt på google men kan inte hitta var man kan köpa sådana är det någon som vet? Citera
dykarn June 7, 2017 Author Report June 7, 2017 Ja det är det. Glömde skriva det Skickat från min E6653 via Tapatalk Citera
GT06 June 7, 2017 Report June 7, 2017 (redigerad) Då är det ny ruta som gäller, gummilisten är stenhårt vulkad på rutan och kan inte tas bort. Gummilisten finns inte heller att köpa separat. Skulle rekommendera att försöka laga befintilig list med svart silikon eller med någon form av vulkaniserande gummigegga. Det kan ju inte bli sämre om listen redan är paj. Ändrade %s av %s (%s) Citera
dykarn June 7, 2017 Author Report June 7, 2017 Ok då vet jag. Får göra ett försök att laga den. Skickat från min E6653 via Tapatalk Citera
Tbird June 7, 2017 Report June 7, 2017 Jag rekomenderar att laga det med liquisole. Är till för att reparera gummistövlar, funkar väldigt bra på gummilister. Det är billigt och lätt att få tag på. Oftast har lokala ICA handlarn det. http://www.casco.eu/se/casco-produkter/?pc=162&p=1156 Citera
Recommended Posts