Lars Alfredsson June 21, 2017 Report June 21, 2017 På grund av ett mailproblem har ett 20-tal fakturor ej sänts ut till personer som ansökt om medlemskap, under tiden 12-21/6. Tillhör du dem som ej fått någon faktura, kontakta Palle medlemsregister@mustangclubsweden.org , så kommer Palle att manuellt skicka ut faktura. Visa hela artikel Citera
Ken Ytterdal June 24, 2017 Report June 24, 2017 Jag har inte fått någon bekräftat att jag har blivit medlem och jag har betalat in min avgift till er via auto giro??? Citera
Palle W June 24, 2017 Report June 24, 2017 (redigerad) 31 minuter sedan, Ken Ytterdal said: Jag har inte fått någon bekräftat att jag har blivit medlem och jag har betalat in min avgift till er via auto giro??? Ditt medlemskap har bekräftats den 17 juni med mail till kennecab62@icloud.com. Välkomstpaket kommer i början av juli Möjligt att vårt problem med mailsystemet stoppat utskickat till dig Har du registrerat dig här i Forumet med samma mail? Du är nämligen inte markerad som CMC-medlem här i Forumet! /Paul Ändrade %s av %s (%s) Citera
Palle W June 24, 2017 Report June 24, 2017 3 timmar sedan, Pawi said: Ditt medlemskap har bekräftats den 17 juni med mail till kennecab62@icloud.com. Välkomstpaket kommer i början av juli Möjligt att vårt problem med mailsystemet stoppat utskickat till dig Har du registrerat dig här i Forumet med samma mail? Du är nämligen inte markerad som CMC-medlem här i Forumet! /Paul Nu är du Ken registrerad i Forumet som medlem. Ett tekniskt fel hade uppstått, i den snurra som synkar mellan systemen. Tack för att du hörde av dig!! Citera
Recommended Posts