December 4, 200420 yr comment_11251 Det är kanske bara jag, men jag tycker det är kul och trevligt att se en (äldre) mustang i div. musikvideos. Zappade förbi MTV för någon dag sedan och fick se en glimt av en Mustang i en sådan film. Jag blev väldigt nyfiken måste jag säga. Gick genast in på Kazaa och laddade ner filmen. Det visade sig vara en grön 69 Mach1 som hade en ganska stor roll i filmen. Det fanns också två Corvette Stingray, Camaro RS, Dodge Chalanger och då Mussen. Och fina flickan som kör Mussen går inte av för hackor hon heller :wink: (Om ni inte var nyfikna innan, då är ni nog det nu) :wink: Tänkte lägga filmen som en bilaga men den gick på hela 7-7,5 Meg, så det var ingen bra ide med 56 modem ... tyvärr
December 4, 200420 yr comment_11254 Innstämmer med föregående,,,har ju en grön 69 Mach !..och några vettar kan det var min Mach1 de lånat??mvh
December 4, 200420 yr Author comment_11257 Nu blev ni allt nyfikna va!? Gruppen heter "Yellowcard" och låten heter "Ocean Avenue".Bra låt,... snygg bil,... sexy förare,... :wink: Såg att Dido hade en 71 modell i sin "I still have sand in my shoes"... eller ngt liknande.Mycket nöje! :wink:
December 4, 200420 yr comment_11261 I Deep Purples video Highway Star rejsar dom omkring med en Mustang Vet inte årsmodell dock, längesen jag såg den..Men en annan fin video är ju Audioslaves Show Me How To Live, ingen Mustang, men en brutalt fin bil ändå, Dodge Challenger.. Dock är ju nästan allt taget från kultrullen Vanishing Point..
December 6, 200420 yr comment_11308 Sahara Hotnights hade en röd Mustangcabbe med i en video för ett par år sen...Vad låten hette vet jag ikke.