Baldrick August 11, 2017 Report August 11, 2017 Precis fått tag i ett par 2013år ledbakljus som jag ska montera på min 2012:a. Är det bara att plugga in direkt som de gör i USA, om jag inte bryr mig att de ska bli godkända vid besiktning (kommer byta tillbaka till dom gamla då)? Spelar det någon roll att min musse är Eu-konverterad sen tidigare? Obs Jag förstår att jag inte får sekventiella ljusen om jag gör på detta vis. Mvh Citera
Janne H August 11, 2017 Report August 11, 2017 Hej! Dina blinkers kommer att blinka röda i mittfältet, så du måste nog byta vid besiktning. Citera
Baldrick August 11, 2017 Author Report August 11, 2017 okej men jag kan bara plugga in dom utan att riskera att bränna någon box eller liknande? Citera
Canson88 August 15, 2017 Report August 15, 2017 Hur har det gått med dina bakljus baldrick? Jag är också intresserad att köpa 2013års bakljus till min 2012 gt500.Är det bara plug and play eller måste man fixa mer grejer ?Får man fråga vart du har fått tag på dina? Tycker de är fortfarande dyra på ebay. Billigast låg på 8000kr. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Citera
Recommended Posts