Sulan1 February 17, 2018 Report February 17, 2018 Hej Köpte mig en ombyggnads sats för vandrande bakljus till vår 2007 cab . Bilen var "omkopplad"i smart junktion box för EU baklampor så när jag kopplade in dom nya kablagen så lös ju allt och litta till när man blinka och bromsa. Bestämde mig för att återställa den omkopplingen till original och allt verkar frid o fröjd ända till man blinkar vänster, för då blinkar det snabbare än vanligt eller som om en lampa är trasig (alla lampor är hela) . Någon som har en ide om vad som kan orsaka detta?? 1: Batteriet var urkopplat vid omkoppling 2:Smart junktion box var också bortkopplad vid omkoppling 3: Har testat att skifta kablage mellan höger och vänster baklampa utan förändrat resultat Citera
Sulan1 February 17, 2018 Author Report February 17, 2018 Vad menas ? Jag har ju återställt omkopplingen i SJB till "Fabriksinställning" så varför skulle det inte funka ? Citera
Sulan1 February 18, 2018 Author Report February 18, 2018 Kan jag ringa dig på numret som finns på swedenmustang ? Tror att det är lättare om vi snackar direkt. Citera
Sulan1 March 4, 2018 Author Report March 4, 2018 Tjenahej ! Problemen är fixade och nu funkar allt som det ska ! 1 Citera
Recommended Posts