pools April 20, 2018 Report April 20, 2018 Hej! Har sökt på forumet om ämnet men inte hittat nåt. Var kan jag hitta färgkoden för en Ruby Red 2017? Borde finnas nån någonstans på bilen, typ dekal eller plåt. Varför vill jag ha den? Jo, för att tänkte beställa en sprayburk för att bl.a. måla om bromsoken, detaljer i "personlig utrustning" så som termosmuggar m.m. ;-) /P-O Citera
kanske mustang April 21, 2018 Report April 21, 2018 7 timmar sedan, pools said: Hej! Har sökt på forumet om ämnet men inte hittat nåt. Var kan jag hitta färgkoden för en Ruby Red 2017? Borde finnas nån någonstans på bilen, typ dekal eller plåt. Varför vill jag ha den? Jo, för att tänkte beställa en sprayburk för att bl.a. måla om bromsoken, detaljer i "personlig utrustning" så som termosmuggar m.m. ;-) /P-O Hjälper det här ? https://www.touchuppaints.com.au/index.php?cat=229&make=Ford&model=MUSTANG&year=2017 Citera
pools April 21, 2018 Author Report April 21, 2018 Det hjälper absolut. Tusen tack för hjälpen! /P-O Citera
Recommended Posts