Calle_M August 23, 2018 Report August 23, 2018 (redigerad) Hej alla glada. Fyllde gubbe förra året, så då var det väl dags för en Mustang? Hade för många år sedan en BMW M5 E39 och har saknat V8-ljudet något fruktansvärt. Besökte för ett tag sedan en släkting och var ute och gled i hans 65'a, sedan var det kört. Köpte en av de sista 2017 som Hedbergs i Malmö hade hemma. Lite kul saker har jag hunnit köpa till bilen, bland annat den grymt snygga och sköna Hurst-spaken: Just nu är bilen hos Folie Style i Malmö och blir omklädd, blir spännande, delar bnilder när det är klart. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Calle_M August 27, 2018 Author Report August 27, 2018 Äntligen tillbaka från foliering! Blev kanonnöjd! Citera
Gtttggg August 27, 2018 Report August 27, 2018 3 timmar sedan, Calle_M said: Äntligen tillbaka från foliering! Blev kanonnöjd! Min bil har också stripes i mörkblå metallic. 1 Citera
Calle_M August 27, 2018 Author Report August 27, 2018 2 hours ago, Robban1 said: Min bil har också stripes i mörkblå metallic. Stiligt! Citera
Gtttggg August 28, 2018 Report August 28, 2018 19 timmar sedan, Calle_M said: Stiligt! Tackar. Citera
Recommended Posts