Stig January 13, 2005 Report January 13, 2005 Det var in i bänken vad dyra dom börjar bli dyra i USA. Den här 428:an verkar ovanligt fin men ändå.http://www.cars-on-line.com/static/show ... 18584.htmlStig Citera
Micke B January 13, 2005 Report January 13, 2005 Innan jag bestämde mej för min bil från usa så var jag inne på cars-on-line och tittade på bilar då fick jag höra att den är nog en av dom dyraste annonssiter i usa på bilar ,men det värkar ju inte som dom försöker sälja vilket skräp som helst där heller :wink: Citera
Leijon CMC 855 January 13, 2005 Report January 13, 2005 Nä, inte om man ska ha en färdig... det finns ett antal objekt också, men snart har tex alla 67-68 köpts upp av alla som vill ha en Eleanor... Helt GALNA!!! Läste om en speciell -67 GT500, nja den var inte speciell innan händelsen, men efter... som såldes på Jackson Auktion (eller något sådan) för sanslösa 280.000............DOLLAR!!! Då frågar man sig, Vad är det som gör just den bilen så förbannat speciell jämfört med nästa??... alla har väl 428or, samma inredning etc.. men visst, det är väl en fråga om efterfrågan... vill alla ha en så... ja.. :wink: vh Niklas Citera
Recommended Posts