pools August 7, 2019 Report August 7, 2019 Hej! Någon som lyckats med att ladda ner appar från mobilen till Sync 3? Den enda app jag har är Fords app FordPass. Citera
Marcus F August 19, 2019 Report August 19, 2019 Kör android auto överlägsen sync3 . Riktig kartbild Citera
jorander August 19, 2019 Report August 19, 2019 Har försökt ladda ner Andoid Auto till min Samsung S6 flera gånger men Appen kraschar hela tiden. Samma med betalversionen (PRO) Någon annan som haft samma problem? Citera
RRS550 August 19, 2019 Report August 19, 2019 jag har skapat ett separat konto som jag använder på Play store. Loggar in med det kontot samt VPN då får jag tillgång till Android Auto ifrån Play store. Annars så kan du ladda ner APK direkt till telefonen men då uppdateras den inte så att säga utan då får gå in med jämna mellanrum och ladda ner Citera
Junkers August 19, 2019 Report August 19, 2019 8 timmar sedan, jorander said: Har försökt ladda ner Andoid Auto till min Samsung S6 flera gånger men Appen kraschar hela tiden. Samma med betalversionen (PRO) Någon annan som haft samma problem? Betalversion tror jag inte finns? Har du svenska appstore så finns inte Android Auto än utan det är apkmirror som gäller. Missa inte att ni vill testa nya gränssnittet under inställningar, mycket bättre nu. Citera
Marcus F August 20, 2019 Report August 20, 2019 13 timmar sedan, Junkers said: Betalversion tror jag inte finns? Har du svenska appstore så finns inte Android Auto än utan det är apkmirror som gäller. Missa inte att ni vill testa nya gränssnittet under inställningar, mycket bättre nu. Var gör man det hade det i bilen en dag sen försvann det. Hittar inget i appen i telefonen. Citera
Junkers August 20, 2019 Report August 20, 2019 (redigerad) Under inställningar för android auto så slår man på testa beta nytt gränssnitt. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Recommended Posts