Tommy Larsson October 2, 2019 Report October 2, 2019 Då jag själv inte är säker på att separera lycktglaset från kåpan för att montera in 2018-2019 Ford Mustang Multicolor DRL LED Boards. Så skickar jag ut frågan här om det är någon som vet var man kan skicka lyktorna för att separeras och montera in den nya leden. Sedan,montera ihop glasen igen så,jag kan koppla ihop det i bilen. Citera
RRS550 October 2, 2019 Report October 2, 2019 Finns en kille i Polen som skall vara bra. Skall se om jag kan leta fatt på kontakter 1 Citera
RRS550 October 2, 2019 Report October 2, 2019 (redigerad) http://hd-customs.pl/american-muscle/ En som heter Pawel. Han har gjort bakljusen åt folk med "riktiga" vandrande blinkers. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Tommy Larsson October 3, 2019 Author Report October 3, 2019 Pratat med Pawel nu och han kunde fixa det. Skulle inte vara några problem enligt honom Citera
kanske mustang October 5, 2019 Report October 5, 2019 Hej hur kommer det att se ut när det är klart har du någon youtube video ? Tack Citera
Tommy Larsson October 5, 2019 Author Report October 5, 2019 Kommer lägga upp en video när det är klart Citera
Tommy Larsson October 5, 2019 Author Report October 5, 2019 (redigerad) Vad tar ni för att göra det fastmagnus Ändrade %s av %s (%s) Citera
FastMagnus October 5, 2019 Report October 5, 2019 1 hour ago, Tommy Larsson said: Vad tar ni för att göra det fastmagnus PM Citera
Recommended Posts