Jump to content

Power pack 2 gt350 filter o trottelhus


Daniel brinc

Recommended Posts

Hej 

Gå till din närmaste ford återförsäljare, där kan du beställa power pack 2 för din eu mustang gt. Jag hadde det på min förra 2015 gt aut, och bilen blir mycket roligare att köra. 😁  svarar mycket snabbare på gas och växlingar i aut blir mer direkt. 

Lycka till. 

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

10 timmar sedan, Daniel brinc said:

Vill inhandla ett sådant men verkar som att den amerikanska programvaran inte funkar på europeiska bilar ! Vet någon om man kan få tag på den europeiska programvaran ?

Vilken årsmodell har du? Jag kan lösa programvaran 

Link to comment
Share on other sites

37 minuter sedan, Evald said:

Hej 

Gå till din närmaste ford återförsäljare, där kan du beställa power pack 2 för din eu mustang gt. Jag hadde det på min förra 2015 gt aut, och bilen blir mycket roligare att köra. 😁  svarar mycket snabbare på gas och växlingar i aut blir mer direkt. 

Lycka till. 

Vad fick du betala ? Har för mig att dom ville ha 13500:- för pack 2 plus montering  

 

Link to comment
Share on other sites

Stämmer bra det. Jag monterade det själv, är inget konstigt, kan man byta en glödlampa så kan man montera detta kit själv. Busenkelt. Skulle tuneen inte ladda upp första gången så är det bara att ladda om från början, det hände för mig. Medföljer bra beskrivning, visserligen på engelska. 

Link to comment
Share on other sites

Hej jag har ett Power pack till salu med sct programvara för europesika mustanger,hör av dig om du är intresserad Med vänlig hälsning Tom

Det har provats på en 2016 Gt.

Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, nielsen said:

Hej jag har ett Power pack till salu med sct programvara för europesika mustanger,hör av dig om du är intresserad Med vänlig hälsning Tom

Det har provats på en 2016 Gt.

ska bli spännande detta :) 

kontaktar sweden mustang o bokar med han ... tack så länge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...